• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Levertijd

We doen er bij CCTVwinkel.be alles aan de voorraad zo goed mogelijk te beheren. Het kan echter voorkomen dat (een deel van) je bestelling niet op voorraad is. We versturen je gehele bestelling in één keer, dus als alle producten op voorraad zijn. Heb je haast, of wil je gewoon graag zien wat je gekocht hebt, neem dan even contact met ons op. Wellicht kunnen we alvast een deel naar je toesturen.

Is mijn product op voorraad?

De voorraadinformatie van producten vind je op de productpagina. Op voorraad betekend dat het product daadwerkelijk in ons eigen magazijn aanwezig is, we verzenden niet via een externe leverancier.

Wat is de levertijd van producten met status "op voorraad"?

Doorgaans bezorgen we je bestelling binnen 1-2 werkdagen als we alles op voorraad hebben. Afhalen van voorraad producten is, in overleg, vaak dezelfde dag al mogelijk. Bij sommige producten hebben we een iets langere levertijd, ook dit staat op de productpagina aangegeven. Dagen waarop we gesloten zijn tellen natuurlijk niet mee als werkdag.

Wat is de levertijd van producten met status "geen voorraad"?

Als we een product niet op voorraad hebben is het meestal al naar ons onderweg. De levertijd is dan ongeveer 2-12 werkdagen, maar dit kan soms langer duren, of zelfs sneller zijn. Per product staat aangegeven wat de verwachte levertijd is als we het product niet op voorraad hebben. Als de verwachtte levertijd langer dan 12 werkdagen is, nemen we even contact met je op. Heb je iets snel nodig? Neem dan even contact met ons op.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden

We versturen je camerabewaking bestelling zodra alle producten op voorraad zijn. CCTVwinkel.be betaalt bij bestellingen in België de volledige verzend- en verpakkingskosten. Voor bestellingen uit Duitsland doen we dit bij bestellingen boven € 50,- excl. BTW. Heb je een deel van je bestelling sneller nodig? Neem dan even contact met ons op.

Ik wil mijn bestelling annuleren omdat verzending te lang duurt, kan dat?

Natuurlijk kan dat! Als de levering te lang duurt, of als je je ondertussen bedacht hebt, kun je contact met ons opnemen voor het annuleren van je bestelling. Als we deze nog niet verzonden hebben kunnen we je betaling direct terugstorten. Als we je bestelling al wel verstuurt hebben kun je deze bij de deur weigeren, we krijgen deze dan automatisch terug.