• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bedenktijd bij CCTVwinkel.be

Heb je het verkeerde product besteld, of wil je toch liever ergens anders iets kopen? Geen probleem! Zowel particuliere als zakelijke klanten hebben bij ons 30 dagen bedenktijd. Dat houdt in dat je, zonder een reden te nomen, je nieuwe product naar ons retour mag sturen en je aankoopbedrag terug krijgt. Je kunt je product(en) binnen 30 dagen ná ontvangst als retour bij ons aanmelden, vervolgens geven we je 14 dagen om het doosje daadwerkelijk op te sturen. We hopen wel dat je de volgende regels in acht neemt: 

- Het product mag niet beschadigd zijn.
- We ontvangen het product graag in de originele verpakking.
- We zien graag dat je de verpakking netjes behandeld hebt.
- Heb je het product getest? Verwijder dan even je instellingen.

Is je product beschadigd of kapot door ons geleverd? Laat dit ons dan zo snel mogelijk weten.

Stuur je een product retour omdat het niet werkt? Wellicht kunnen we je helpen met het juist zetten van enkele instellingen waardoor het wel werkt. Heb je onze handleidingen gezien? Wil je het toch naar ons terug sturen, dan kun je gemakkelijk online een retour aanvraag indienen.

Wie betaalt de verzendkosten?

Stuur je alle bestelde producten naar ons retour? Dan krijg je van ons ook de eventueel betaalde verzendkosten terug. De verzendkosten om het product retour te sturen zijn wel voor eigen rekening. Als je het pakket aangetekend naar ons terug stuurt loop je geen risico op beschadiging of verlies.

Krijg ik mijn geld terug?

Als vuistregel kun je aanhouden dat je we het volledige aankoopbedrag terugbetalen als wij het product terug ontvangen zoals we het naar je opgestuurd hebben. Als je product voldoet aan onze voorwaarden krijg je het aankoopbedrag dus van ons terug. Als je het product wilt omruilen ontvang je van ons voor het nieuwe product een factuur, het verschil storten we terug of kun je bijbetalen.

Voorbeeld 1:
De IP camera die je bij ons gekocht hebt heb je op je bureau aangesloten om even te testen. Zodra je het beeld op je computer ziet verschijnen merk je dat de kijkhoek te groot is, daarmee zou je zelfs de tuin van de overburen kunnen zien! Je haalt je eigen instellen weer van de camera af en stopt deze weer terug in het doosje, precies zoals je hem geleverd hebt gekregen. In dit geval ontvang je van ons gewoon het aankoopbedrag terug.

We kunnen je helaas niet het volledige bedrag terugbetalen als je product niet aan de voorwaarden voldoet, bijvoorbeeld omdat het beschadigd is, gebruikt is, of omdat er onderdelen missen. In dat geval krijg je van ons tenminste 80% terug. We bekijken per geval wat de beste oplossing is.

Voorbeeld 2:
Je hebt bij ons 20 meter kabel besteld, maar dit blijkt, nadat je de rol hebt afgerold niet voldoende te zijn. Hoewel de kabel ongebruikt is, kunnen we deze niet meer als nieuw verkopen. Een afgerolde kabel zonder originele folie valt namelijk onder een gebruikt artikel. Omdat we hier verder ook niets aan kunnen vervangen ontvang je 80% van het aankoopbedrag terug.

Voorbeeld 3:
De recorder die je bij ons gekocht hebt past niet bij de camera's die je al had. Je stuurt de recorder naar ons terug en deze ontvangen we ook netjes. Je bent wel vergeten de voeding en de muis mee terug te sturen. We laten je dit weten zodat je deze eventueel alsnog naar ons kunt opsturen. Heb je de ontbrekende delen niet meer, dan bestellen we deze bij onze leverancier. De kosten, plus € 7,50 verwerkingskosten brengen we dan in mindering op het bedrag. Het totaalbedrag in dit voorbeeld komt uit op zo'n € 29,- excl. BTW. Dat is altijd minder dan 20% van het aankoopbedrag.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Je ontvangt het bedrag meestal binnen enkele dagen, maar soms hebben we door drukte iets langer nodig. Binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van je retourmelding heb je het geld terug, mits de producten dan door ons zijn ontvangen natuurlijk. Ontvangen wij je producten niet binnen 14 dagen, dan ontvang je het bedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van je zending.